ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

چاینا تاون

اقا ما دیروز یه پستی گذاشتیم . امروز اومدیم دیدیم مرده !!

خودش خلاصه بود ولی خلاصه ترش این است  که ما خانه پیدا کردیم . خانه رویایی خانواده هست و منم بدم نیامده البته دوست داشتم بیشتر میگشتیم ولی بازهم بد نیست. حالا درحال ورجه ورجه جهت اسباب کشانی هستیم . دوعدد گربه هم داریم که توی همه کارتن ها هستند. دقیقا توی همه اشان یعنی با احتساب من باید تا حالا 50-60 تا گربه داشته باشم چون هر کارتنی که باز میشه یه چینتا یا یه بنیتا تویش هست. ترازومان هم بسته بندی شده رفته یه جایی که نمیدانم کجاست. بعد تازه اینکه این محل یک طوری هست که انگاری کلنی چینی ها هست یعنی از این بیخ تا آن یکی بیخش همسایه چینی داریم و همه هم نازک اندام . به یک صورتی الان چشم گاو هستیم وسط این شهرک. بعد وقتی اینها با دهان باز و خیلی تعجب شدید ما را نگاه میکنند که رد میشویم ته دلمان غنج میرود که وای چقدر مبهوت زیبایی ما شده اند و بصورت خیلی کلی تر اصلا یادمان رفته که این کان به ما وصل است و اینها اصلا کان ندارند .

خوب بود میخواستم خلاصه اش کنم هاااا. لهجه ام چرا اینطوری شده ؟؟ چینی نشم یه دفه ای 


پ.ن. عنوان ربطی به محله ما نداره . یعنی ما توی اونجا نیستیم .

نظرات 7 + ارسال نظر
نور دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://noourr.blogfa.com

مبارک مبارک.عزیزم خیلی خوشحال نباش من می دونم اسباب کشی چه پدری در میاره!!!!!!!!

فرح بانو دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

سلام نانازی هستی نباشی عزیزم خونه نو مبارک ایشالا تنت بخوره به تنه ی هم محلی یات

شانون سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

حالا ببین بعد یک مدتی تو هم نازک اندام میشی.
باور کن که الان همه شون دارن حسرت اندام تو رو می خورن باور نداری؟ مخصوصا همانی که بهت چسبیده. از حسودیشون به تو اینطوری نگاه می کنند. جواب اون سوالت هم اینه: آنتالیا

شانون چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

حالا که چاینا تاونی شدی تحویل نمی گیری دیگه؟‌ عید نمیای ایران؟

زی زی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

من از گربه می ترسم لیلی اینطوری که هی باید برم گوشه ی اتاق قایم شم که ... ای خدا

عروس پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ق.ظ

نیهاوووووو....فکر کنم الان اون چش بادومی ها (از نژاد من )الان میفهمن جنیفر لوپز چی داره...و معنی ومفهوم اون رو درک میکنن...

عروس پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ق.ظ

rastiiii khoone nooo mobarakkkk....manam khoone mikham az in belataklifi khaste shodam ah ah ahhhhhh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد