ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

اولن-دومن-سومن

اولن که تولد شانون خانوم مبارک باشه ایشالا. ببخشید که من یه کمی دیر متوجه شدم ولی خوب ایشالا به بزرگی خودش میبخشه . ماشالا ماشالا قالی کرمون هم هست برق میزنه از جوونی و شادابی . تازه اون موقع دماغش رو عوض نکرده بود لابد الان دیگه با پسراش میره بیرون همه میگن خواهر بزرگه هست . خلاصه که شانون خانوم تولدت هزارتا مبارک باشه امیدوارم وقتی با این دهه خداحافظی میکنی با اضافه وزنهات هم خداحافظی کنی و یه شانون نازک و دلبر تر بشی .


دومن که ما دیدیم حالا که هرکاری میکنیم پولدار نمیشیم پس بذار حسابی هرچی ته حساب داریم خرج کنیم و اینقدر چــــ..س خوری نکنیم نهایتا پول که تموم شد میریم سرکوچه گدایی دیگه !! همین شد که توی یکی از این حراجهای آخر سال یه دفه زد به سرمون و رفتیم یه کلاب ورزشی ثبت نام کردیم . حالا نه از این کلاب معمولیا ها! یعنی اینقذه باکلاسسس بود . بعد یارو راهنماهه هم اینقدر مهربونی داشت و هی تعریف و اینا میکرد که دیگه خانواده مجبور شد برای حفظ دوام بنیان های زناشویی خودش هم ثبت نام کنه . اینطوری شد که ما قراره خانوادگی بریم بورزیم . بعد همین دیگه .


سومن نمیدونم اینجا گفتم یا نه که رژیم رو شروع کردم و سریع لاغر شدم و این حرفا؟ حوصله چک کردن ندارم فقط میخواستم بگم اگه همچین چیزی گفتم زیاد جدی نگیرید من دوباره چاقتر شدم . یعنی چاق هاااااا. نمیخوام تقصیر کسی یا چیزی بندازم ولی خداییش یه گلی چقدر باید بیشعور باشه که هر دو هفته یه بار بیاد و هردفه هم ده روز بمونه ! خوب هورمون نمیمونه واسه آدم دیگه . مثلا که ایشالا تقصیر هورمونها باشه و ربطی به این دوتا مافین و کیک کره ای که من صبح خوردم نداشته باشه . درهرصورت خداکنه اون کلاب که ثبت نام کردم به فریادم برسه .

نظرات 8 + ارسال نظر
شانون شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

قربونت برم که اینقدر ازم تعریف کردی. مرسی عزیزم. می دونی من چقدر غصه دارم که تو اینهمه مدت اینجا بودی و من فقط یکبار دیدمت؟ یعنی از غصه دارم هلاک میشم. آی منو بگیرید که الان خودکشون می کنم ها.
ها بعدش هم اینکه شدی ۸۰ کیلو؟ هاهاها بخندم؟ خیلی خوشحال شدم. الان من ۸ کیلو از تو سبکترم. قاه قاه قاه
میخوای برات بربری بگیرم بفرستم؟ اصلا میام همونجا نانوایی بربری راه می اندازم. یوهو

شانون یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

نانازی بگذارمت توی جدول؟

زی زی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/


هیچی دیگه
شماها همه تون همین جوری اید
منم اومدم دهه 70

آزی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

شانون سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

الهی من قربون نانازی گلم بگردم. تو جیگر منی عشق منی . امان از دست آلزایمر پیر شدم ننه به خدا. تو که جات روی سر منه جدول کیلو چنده؟ منو بخشیدی؟‌

وااااا چه حرفا!؟!؟ بخشیدی چیه عزیزم !؟ ولی حالا شما دوکیلو لواشک ترششششش بخر بذار کنار واسه من که حداقل از دلم دربیاد

عروس خانوم چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://noonopanirosabzi.javanblog.com/

واما الغرض...عزییییییزممممم....با چی سر میزنی به خونه ما...با ابنترنت اکسپلورر؟؟

عروس خانوم پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

عجب...پس سوگند هم میشناسین شمااااا....2 نفر 2دره باز بودند یکی من یکی سوگند..سوگند بفهمه میکشتم...من سرگروه اول بودم.....من که جیم زدم اون اومد....

عروس خانوم پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

واییییییی...عاشقتم....استدلالت من رو شیفته کرده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد