ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

میفهمی چی میگم ؟؟؟

مثلا دلم میخواست یه برنامه ای میذاشتم واسه خودم که تا کریسمس بشم 75 کیلو! بعد خوب معلومه که نمیتونم . 75 کیلو شدن رو نمیگم ها! برنامه رو میگم . کلا سیستمم به برنامه ریزی جواب نمیده . بعد از یه هفته رژیم موفقیت آمیز الان سه روزه که به خودم آف دادم !! اولا که خسته نباشم واقعا بعدشم که خوب وقتی گلی خانوم یه دفه بیموقع سر و کله اش پیدا میشه بعد شما یه سرماخوردگی و آلرژی شدید رو با هم میگیرید و گلاب و گلاب پاشتون قاطی میشه (ما به زبون محلی میگیم ان و گهمون قاطی شده !!) دیگه واقعا آیا میشه به رژیم و اهدافش پایبند موند؟ نه واقعا میشه ؟ تازه بعدترش هم که بابای گرامی پیغام بده دلش نمیاد از الان به مستاجره گرامی تر اعلام کنه که واسه عید بلند بشه چون بنده خدا ممکنه آب تو دلش تکون بخوره و خوب آخه آدم شب عیدی کی رو زابه راه میکنه که ما اینو ؟ بعد من هرچی به باباهه بگم عزیزم الان که شب عید نیست داریم 4 ماه زودتر بهش موعد میدیم بعد باباهه محل نذاره و بلند بشه بره شمال و این یعنی چی؟؟ یعنی عروسی داداشه واسه عید مالیده !! یعنی کلا اومدن من به ایران مالیده چون نمیتونم واسه بعد از عید (خیلی بعد از عید ها ! نزدیکای خردادشون اینا!!)  برنامه بذارم بیام . یعنی کلا نمیتونم واسه عروسی داداشه بیام! یعنی افسردگی ! یعنی نون باگت و پنیر خامه ای ! یعنی شکلات مغزدار ! یعنی کاکائو مغز دار.... میفهمی چی میگم !؟!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد