ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

شانازی (5)

من دیروز خودم رو ترکوندم !!یعنی حدودهف هش ده قاشق دال خوردم !! از اینا که کنار غذاهای هندی هست!! و این یعنی خیلی بد تو رژیم کم کربوهیدرات!! یعنی خیلی بد دیگه !! خوب آخه این تندوری نان خیلی بوش منو میکشت منم دیدم این یکی بی خطر تره !! ترازوم هم خرابه نمیدونم وزن دقیقم چقدره !! یعنی یه نوسان جزئی بین هفتاد تا هفتاد و پنج داره ترازوهه! آدم خوشحال میشه سر صبحی میره رو ترازو یه دفه میبینه این همه وزنش بالاست!! اصلا یه شادی خاصی به زندگی آدم میاد! البته خوب بعدش خانواده رو وزن میکنه میبینه از دیشب تاحالا اونم کلی تپل شده و همچنین چینتا وبنیتا!! یعنی در عرض یک شب بنده منزل کلی بهشون خوش گذشته و ترکوندن! ربطی هم به عقریه چرخان و لغزان این ترازوی چینی درب و داغون نداره !!

لینک غذاهایی که خوردم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
طناز سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://tannazi.blogsky.com

ببین پدرجان
مگه قرار نیست هممون یه روزی بمیریم؟
خوب بهتره آدم بخوره و بمیره یا نخوره و بمیره؟!!!
منتظرم به ما سر بزنی .

من سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.mitunam2.blogfa.com


واسه عکساش.
نه که عکس خانوماش بی حجاب بود اینه که ممکن بود بنیان خانواده ها از هم بپاشه یا آقایون محترم نتونن جلوی خودشونو بگیرن و به ادامه مطلب که عکسا توش بود وارد بشن و به گناه کشیده بشن!!!
آخه خب هرچی نباشه مشکلات ِ مم لک ت همین چیزاست دیگه فقط...
باید جلوی عاملین فساد و امثال منو بگیرن خب.

پدر ِ این شیطونی که میره تو جلدمون بسوزه
حالا نوش جونت.. ولی دیگه ....

شانون چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

بزن قدش که دیروز هر دومون ترکوندیم. اکشال نداره جبرانش می کنیم. فکر کنم با لواشک ها باید یک ترازوی دیجیتال هم برات بفرستم. کم کم لیستت داره سنگین میشه ها. لواشک،‌ رب انار، نان بربری، ترازوی دیجیتال اونم توی این بحران اقتصادی وای وای وای.

من پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.mitunam2.blogfa.com

خوب با شانون افتادین رو دور رقابت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد