ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

شانازی (4)

خوب من دیروز زدم تو گوش کالریها و حسابی به خودم رسیدگی کردم ! البته خوب همگان که در جریان هستید برنامه من کلا کم کربوهیدرات هست و زیاد با کالری ور نمیرم ولی خوب یه محدوده ای داره دیگه همینطوری که هرتی هورتی نیست!! البته تو این جدوله یه کمی تقسیم بندی کردم اگه نه که همش رو شب خوردم ! چون از صبح دستم به غذا نرسیده بود داشتم میمردم ! واسه همین شب حسابی از خودم پذیرایی کم کربوهیدراتی کردم ! یعنی دقیقا دیگه دم در آسانسور از شدت گرسنگی و فشار معده به خودم میپیچیدم . تو کیفم هم دو تا پیراشکی با مغزی بادام زمینی بود. یه دونه کاپ کیک فندقی تازه خرید هم کرده بودیم و نون مغزیجاتی و اینا هم تو پلاستیک دم دستم بود! ولییییییی همه اینا کربوهیدرات بود و من قرار نبود بخورم و نخوردم ! بعدش سرمست از این همه خویشتن داری زدم به دل آشپزخونه و یه تن تخم مرغ مشتی درست کردم و یه سالاد توپس هم خانواده مهیا فرمودن که با روغن زیتون و آبلیمو به بدن زدیم و آیییییییییی حال کردیم ! تازه یه گاز هم از اون جوجه سوخاری ها که اوشون میل میفرمودند زدیم البته سوخاری های دورش رو تراشیدیم و فقط گوشت خالص رو ! البته بچه چینتا تقریبا تا دهانه معده ام کله اش رو تو دهن من کرده بود که اون تیکه مرغ رو دربیاره بیرون! واسه همین حس مادرانه ام غالب شد و بیشتر از یه گاز نخوردم و بقیه اش رو داده به این قومبولی های خودم !

واسه جدول هم واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم ! همینطوری لینکش رو میذارم شاید اگه روش کلیک کنید یه چیز درست و درمونی دیده بشه !!

لینک جدولم 


مخاطب خاص: شانون خانوم امروز فقط محض خاطر اون لواشکایی که قراره بیاری یه عالمه سربالایی رو پیاده رفتم !! (اصلا نفهمیدید که مخاطب خاصم کی بود الحمدلله )

نظرات 7 + ارسال نظر
تینا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

جدی که نمی گی؟! الان تو کمای دیابتی هستی؟ چطور همه ش رو خوردی!؟

نگین دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://neginereza.blogfa.com/

سلام خوبی؟
من الان ۱۲۷ کیلو ام.
رژیم هم که فعلا به خاطر سرماخوردگی کلا هیچی نمیخورم. چون بهم مزه نمیده ولی توی رژیم کالری هستم

نگین جون انگاری قالب وبلاگت ویروس داره من نمیتونم بازش کنم !! سرما خوردی لیمو شیرین بخور هم واسه مریضیت خوبه هم اینکه خاصیت لاغرکنندگی داره

من سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ق.ظ http://www.mitunam2.blogfa.com

با سلام!
این کامنت صرفاً جهت اعلام آدرس جدید این جانب پس از ... شدن ِ وبلاگ قبلی می باشد و هیچ ارزش دیگری ندارد.
[خونسرد]

با تشکر! [بوسه]

[نیشخند]

شیما سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.successsummary.blogfa.com/

ایول کلا این کم کرب رژیم داشتن خودش معجزه ای به خدا حتی در مواقعی مه ادم پر خوری کنه هر چند این یه ذره ای که خوردی هم پر خوری به حساب نمی یاد خانمی

شانون سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

نانازی بخدا اگه من نتونم لواشک به دستت برسونم که دیگه از عذاب وجدان می میرم. می ترسم نکنه یکوقت چشمای چینتا چپ بشه.
حالا کربوهیدرات نمی خوری ها؟ من از امشب یک فکرهای دیگه ای می کنم. بزن زنگو امروز ۷۲.۱.
ببینم تا فردا میام زیر ۷۲ یا نه؟
به زی زی گفتم بذار سرت خلوت بشه من و نانازی میاییم سراغت

آیلار سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام نانازی تازه دیشب وبلاگتو این پست پایینو خوندم آفرین به تو دوست خوشگلم. راستی خاصیت لواشک مگه چیه؟ لاغر میکنه؟؟!

خاصیت لواشک!؟ خوب خوشمزه هست دیگه !! از این مهمتر!؟!؟ تازه ترشششششششششششه

آیلار سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

:)) مرسی واسم سوال شده بود. کلی لواشک دارم اما نمی دونم کالریش چقدره واسه همین نمیتونم بخورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد