ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

شانازی (3)

شانون جان بجنب خواهر که داری می بازی ها!! از ما گفتن باشه پس فردا نیای بگی مادرشوهرم چلو پلو گذاشته بود و اینا!! خودم دو سه روز پیش بیست و چهار پنج تا مافین در مدلهای مختلف پختم به یکیش هم لب نزدم ! کلی هم چیزا خوشمزه دم دستم هست که مجبورم بیارم دانشگاه که در فرصتهای مناسب خانواده رو تغذیه کنم یه دفه سوء تغذیه نگیره بچه !! 

درهرصورت این اولتیماتومی بود که دادم ! چند صباح دیگه من لاغر شدم اومدم بهت گفتم چطوری قلمبه اون وقت آبغوره نگیری ها!!

آها اینم بگم نه اینکه فکر کنید من دقیقا این چیزای خارجکی رو میخورم ها ! مثلا میبینم این چیزی که دارم میخورم نزدیکتر به کدوم از ایناست چون این سایت دیتابیسش پر از برندهای خارجه ای هست و خوب من باید یه طوری جفت و جورش کنم دیگه !!

به نظرتون من یه کمی کم غذا نمیخورم ؟ چرا آیا؟ اون وقت این اصلا ربطی به اینکه دارم از شدت استرس میمیرم و اینا اصلا نداره ها! یا اینکه این دختره مسئول فارغ التحصیلی آی کیوش اندازه جلبک هست و هی تو کارای من گره میندازه و قوزفیششش شدم هم اصلا موثر نیست!! یعنی اخوب اینطوری باشه میدونم یه دفه ای کاهش وزنم ثابت میشه !! پس چیکار کنم آیا؟ آجیل بذارم دم دستم یه کمی کالری رو ببرم بالا! ها!؟ بهتر نیست!؟

نظرات 10 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

ایییییییییییییییییی ول نانازی هی می یام می بینم هر روز بهتر از دیروز هستی
اره خواهر اشتباه ما رو نکن هی کم کالری گرفتیم لاغر شدیم حالا کالریمون از 1000 بزنه بالا چاق می شیم اروم و با کالری بیشتر کم کنی بهتره زیر 1000 الان اصلا خوف نیست

شانون یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ


اینا قیافه من در حال گریه بود. یعنی الان دارم از حسودی می ترکم. ای نانازی حالا ببین. من از همین الان تا فردا صبح هیچی نمی خورم. حالا ببین. ببین من سیدم ها یکدفعه رگ سیدی ام می گیره و دیگه هیچی نمی خورم. بعد اگه دیدین شانون مرد خونش گردن توئه ها.
این جدولی هم که می گذاری خواهر نصفش دیده نمیشه. خب ما که نفهمیدیم چی خوردی و چقدر خوردی. حالا یواشکی چیز می خوری ها؟ نصفش توی صفحه نیفتاده.
من برم گریه ام رو ادامه بدم. اوهو اوهو اوهو اااااااااا

شانون یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

بخدا از صبح تا حالا دارم فکر می کنم ببینم کدام یکی از دوستام امسال عید میره مالزی که برات لواشک و رب انار بفرستم. ببین ما اینجور آدمهایی هستیم (کپی رایت از زی زی )

هانیه جونی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.hanijo0oni.blogfa.com

سلام عزیزم
من که گریه نمیکردم داشتم درد ودل میکردم
میگما داشتی منو مسخره میکردی
نمیدونم شاید هم اشتباه میکنم اخه میدونی من خیلی زود قضاوت میکنم در کل اینطوریم
امیدوارم موفق باشی یه سوتفاهم بین منو شانون بوده همین خیلی جدی نگیر نانازی

من یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.mitunam.blogfa.com

مرسی واسه اطلاعاتت
من خودم استاد ِ کم کربوهیدراتم داداچ
عزیزم امیدوارم موفق باشی در مورد کم بودن کالریت اگه فکر میکنی کمه و البته اگه فعالیت ورزشی هم داری ، خب یه کم بیشترش کن من از همه شنیدم میگن کالری زیر 1000 بده واسه بدن. و بعد از یه مدت وزن استپ میکنه و ...
اما من خودم چون این روزا اصلا فعالیت ندارم و همش توی خونه ام یا خوابیدم یا نشستم ، واسه همین کالریمو زیر 1000 گذاشتم.
حالا خانومی به نظرت وقتی کربوهیدراتای ساده رو کم کردم ، چه چیزایی رو جایگزینشون کنم؟

شانون دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

{چند تا شکلک از خود راضی}
ما اینیم نانازی جون . فقط باید بودی و می دیدی که این حسودی آخر کار خودش رو کرد و در دهن شانون دیروز و دیشب تا حدی بسته شد. هاها.
امروز ۷۲.۴ هستم ببین تا فردا چه می کنم. دستت درست

زی زی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com


خوش بحالت

شانون دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

نانازی جونم ببین من اون زمانی که هم ترازوی عقربه ای می رفتم هم دیجیتال، دیجیتالیه یک کیلو منو بیشتر نشون می داد. برای همین از وقتی که عقربه ایم خراب شد، من هر چی که روی دیجیتالی می بینم یک کیلو کمتر حساب می کنم. الان ۷۳ نشون میده من میگم ۷۲ . برای همین فکر نکنم بیشتر نشون بده. همین یک کیلو رو به خودم آوانس میدم.
در مورد اندامم هم نمی دونم چی بگم خب واقعیتش اینه که من خیلی ورزش می کنم و می رقصم و همین هم باعث شده که بدنم شل نشه. حالا من که تو رو ندیدم بعدا که دیدم معلوم میشه

شانون دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

یعنی منظورم این بود که تو هم خوبی گلی ناز و خوشگلی و من تو را دوست می دارم

هانیه جونی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.hanijo0oni.blogfa.com

سلام عزیزم من اینو نگفتم تا ناراحت بشی عزیزم معذرت میخوام گلم امیدوارم ناراحت نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد