ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

تزوارت

فقط جهت تنویر افکار عمومی بگم این کلاسایی که ثبت نام کردیم تقریبا رایگان هستند و مال دانشگاه خودمونه ! یه حق عضویت فدراسیون میدیم که مثلا میشه ماهی هزار تومن! سرجمع واسه همشون ! یعنی فکر کردید اگه غیر از این بود حس ورزشکاری من تا این حد قلمبه میشد!؟  

 

این ورزش سیلات هم واسه خودش حالیه ها!! گذشته از لباس و اون سربند جیگرش! کفش هم نباس بپوشی و هی خودت رو به خاک و خل میمالی ! آی حال میده ! جنگلی جنگی!! بعد وقتی میخوای حرکتها رو انجام بدی باید یه صدایی از خودت در بیاری مثل زاااااارت!! (ازدهنت ها نه از جای دیگه ) بعد این زارته باید اولش یه ت هم داشته باشه که ساکن هست . حالا فکر کن من نشسته بودم جلوی این جمعیت اینا هم چپ و راست زارت و زورت تحویل من میدادم ! خدایی کلی کالری سوزوندم تا تونستم جلوی این همه خنده رو بگیرم !! 

 

ریا نباشه ! فکر کنم سرما هم خوردم ! امروز هم مهمونامون به خوبی و خوشی اومدند و رفتن! چینتا و بنیتا هم تا حدی که توان داشتن آتیش سوزوندند و الان غش کردن افتادن . منم احتمالا باز فردا تماشاچی تکواندو باشم !! چقدر من کالری میسوزونم ای خداااااا.....

نظرات 10 + ارسال نظر
cissy دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.cissy.blogfa.com

سلاممممممممم به به چه عجب. من هم اتفاقا رفتم دیدم اون غرفه ها رو ولی نمیدونم چرا مثل همیشه به کوری دچار شدم و این ورزشها رو ندیدم . کور شدیم ننه. خامه و پنیر نمیخوایییییییییییی؟

زی زی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

چه خوب شده وبلاگت نانازی
حس دوری ازت دق دارم می کنه چیکر کنیم
نمی تونی یه یاهو مسنجر برام بفرستی بلکم اینطوری شروع کنیم دوباره به چت
پس کی میای ایران

سوگند شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازییییییییییییییییی مادرمممممممممم عزیزمممممممم
به جون خودم اگه تو هر روز آپ کنی من دور افسردگی رو خط قرمز میکشم
وای چه خوب که رایگانه ، لابد شنا رو هم نرفتی ؟ بابا این گلی هم چه بد وقتی اومدها ...
راستی نانازی وزن در چه حاله ؟ یه خبری بده دیگه

زی زی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

یه وقت آپ نکنی ها
که مالزی رو اب بر می داره
خب یه چیزی بنویس از خودت
یه اثری
یه نشونه ای

تینا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ق.ظ

خوبه باز زارتش فقط صدا داره! تو دپارتمان بینایی و بویایی و چشایی و اینا کاری نداره!

دو ماه دیگه معلوم میشه پسره یا دختر... تازه اگه با حیا باشه که دیرتر.. با این سیستم اینا هم که تا بیان وقت سونو و دکتر بدن بچه بدنیا اومده چشمم آب نمی خوره که زود خبر بشیم!

برای من که تا حالا سخت نبوده... یه جوریه... گمونم وقتی آدم باورش بشه شیرین میشه.

شانون چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

ما از رژیم چیزی نمی پرسیم تو هم از رژیم چیزی نگو.
چینتا و بنیتا خوبن؟؟؟؟؟
چقدر خوبه که اینقدر ورزش ثبت نام کردی. نانازی واقعا که تو خیلی کول هستی. یعنی اینقدر با نوشته هات و کامنتهات حال می کنم که نگو. اول صبحی کامنتت رو دیدم حسابی کیف کردم.
این منتظران را چشم به در نگذار. حسرت به دل ماندیم. زود زود بنویس

عاطفه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

این با خدایش نفهمیدم چی نوشتی ناناز

زی زی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com


نه
ننویس
از خودت هم خبر نده
گوگل تاک ما رو هم که بستند خدا رو شکر
این یعنی تو نیستی
باورم نکن که مهم ه که تو نباشی
خب ؟

میس ری شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

من همونم که نازنینت بودم!

میس ری چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

نشد که بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد