ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ندارم که ندارم

دوستان ! واقعا من از این ابراز احساسات شما همینطوری دچار قلیان احساسات شدم ! فقط خواستم یه اطلاع رسانی کنم که با نهایت تاسف و تاثر کامپیوتر اینجانب منسوب به مش حسن به دیار باقی شتافته اند و جمعی را سوگوار و اندوهگین ساخته اند. دیگه شما هم در جریان زندگی دانشجویی و اینا هستید ! واسه همین ما با همون لپی خان (لپ تاپ خانواده) گهگاهی لبی تر میکنیم . یعنی در حد چک کردن ای میل و اینا. حالا روز روشنش ما وبلاگ آپ بکن نبودیم ، الان که شب تارش هست! الغرض گوییا میس ری در یک اقدام خیرخواهانه در حال جمع آوری وجوهی جهت ابتیاع یک عدد کامی برای اینجانب میباشد. من چیزی نمیگم خودتون میدونید دیگه.....

نظرات 12 + ارسال نظر
صورتی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

همدرد من شدی؟ منم کامپیوترم دوباره از یکشنبه روشن نمیشه.

صدف سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

تینا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ

فکر کنم از اثرات هوای گرمه. لپ تاپه من هم چند وقته ادا در میاره! یه ماه پیش که اصلا روشن نمیشد تهدیدش کردم می ذارمش دم در دیگه هم نمی خرم! فکر کنم اثر کرد! فعلا بصورت ۲۴/۷ کار می کنه!!!

نمی خواستم اون قضیه رو بنویسم اما می دونی که خواهر این دهن من حرف تو خودش نگه نمی داره! هنوز می پرسم یعنی واقعیت داره؟!

سوگند یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

ما اگه شانس داشتیم ننه مون اینجوری از آب درنمیومد که !!!! حالا وقتی که لپ تاپ درست بود چقدر در حقم مادری کردی که الان بکنی :((((((((((((

نانازی هروقت با صورتی حرف میزنم بهش میگم یه روزی میرم مالزی فقط به عشق دیدن نانازی . بابا من عاشقتممممم

سوگند دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

مادرمی درست ، عزیزمی درست ، اما واقعاً انتظار داری من تو این گرما پاشم بیام اونجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب این چه حرفیه ؟ پس بهشت زیر پات چی میشه ؟

صورتی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

به سوگند بگو خودش رو ناراحت نکنه. خواهر داره فداکار!! پول بلیط رو بده به من خودم میام دیدنت!

چه خبر؟ خان داداش خوبن؟ الان یادم افتاد که بهت بگم :

"کُره ای آلسو کَن!"

صورتی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ

ارتباطات رو سختش نکن. مردا همیشه عین فرزند آدم می مونن!

خدا رو شکر که خان داداشمون "دیدنت لت هر"!

شانون چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

نانازی جون یک جایی رو بهم بگو که آدرس عکسها رو برات خصوصی بگذارم

زی زی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

خب من خودم بهت ایمیل می کنم
چرا اینقد از من دوری می کنی ننه
ن یه سیب ممنوعه فقط خوردم نه بیشتر

تینا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ق.ظ

راستش رو بگو خودش خراب شد یا فکر کردی ماهی تابه است و اومدی یه شبی بنده خدا این خان داداش مظلوم ما رو مستفیض کنی که سیمش گیر کرد خدا رو شکر و بخیر گذشت؟

نکنه تو هم مثل من منتظر برنده شدن لاتاری (نخریده ات) هستی؟

سیلور دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://thin-road-runner.blogfa.com

امیدوارم زودی دوباره کامی دار بشی :)

تینا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

اشکالش اینه که صبح که پا میشی می خوای یه گاو درسته رو بخوری بعد اولین لقمه روکه می ذاری تو دهنت تا شب بی اشتهاییْ!!! والا یادم نمیاد خواهر! آخرین زنهای بارداری که از نزدیک دیدم نزدیک ۲۰-۱۵ سال پیش بود اون موقع هم توجه نمی کردم! حالا نمی دونم چی درسته چی غلط!!!
بجای اینکه دفتر اسناد رسمی و صدور شناسنامه باز کنی برویه کامپیوتر ارزون پیدا کن بخر بچه اسم عمه اش یادش نره!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد