ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

بنیتا ، چینتا، کیک ، ۱۶۸۵۰

هیچی دیدم این آقای محترم بلاگ اسکای امکانات جدید گذاشته ذوق کردم گفتم چند تا عکس دور هم ببینیم !! 

این دختر دومی من هست ! که خیلی جیگره ولی خیلی هم مارمولکه و از اون موذی های روزگاره !!! 

 

اینم دختر اولیم هست که بی نهایت جیگر مامانشه و عشق منه و خیلی هم بداخلاقه و اصلا هم به کسی رو نمیده عسلم!  

مممم راستش الان هرچی گشتم دیدم تو حافظه دوربین ما فقط عکس گربه داریم یه چندتایی هم مال سالگرد عقدمون بود که این مثلا کیکش هست که هنرنمایی خودمه !! 

 

خوب حالا که عقده عکس گذاریم فرو نشست از امروز بگم که حدود شونزده هزار قدم راه رفتم( تازه من گام شمارم رو طوری تنظیم کردم که اندازه هر قدم رو ۴۰ سانت حساب میکنه !! چه ربطی داشت !؟!؟)  الان کف پاهام تاول زده این هوااااا!!! بعدشم از دیروز تاحالا فقط یه کاسه آش خوردم با یه تیکه نون و دو تا بیسکوییت!! نه به خاطر رژیم و اینا ها!! کلا یه کمی دچار روانپریشی ناشی از نرفتن به وطن شدم !! خوب آخه دیروز همون تاریخی بود که ما بلیط رزرو کرده بودیم !! یه عالمه از کارای خونه هم مونده ولی دیگه میخوام بس کنم و به خودم برسم . کار خونه که همیشه هست ! حالا ما هم که عیدی به اون صورت نداریم بخوایم خودمون رو بکشیم !! شایدم فردا یه کمی شیرینی پختم . همین دیگه . عید شما هم مبارک !!‌البته بازم میام ها!! ولی مبارک باشه ! چون به حرفای من که اعتباری نیست . 

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام
این آقای محترم بلاگ اسکای که امکان جدید زده٬ یه امکانی هم داره که می تونی باهاش عکس رو کوچیک کنی که هم حجم فایلت کمتر می شه و هم این که تو صفحه وبلاگت قابله دیدنه
این عکسا خیلی بزرگن

تینا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

ای جان! پس اینا برادرزاده های منن! اون کوچیکیه خیلی خوشگلتره! آخه این حرفه که من به مامانش بزنم؟! الانه که چادر رو بپیچه دور و کمر و بیاد در خونه ما که کوش اون تینا؟! (:

زیاد هم دچار مسائل بلیط کنسل کردن و عید نشو! نکته مثبتش اینه که تو یه وقتی تو سال آینده میری که اونایی که الان رفتن دلشون می خواست جای تو باشن!
عید هم که ما هم نداریم. شاید فردا ۲ ساعت مرخصی بگیرم زودتر بیام که کارها رو انجام بدم.

ما هم باید نشون بدیم ایرانی هستیم دیگه... رشته پلو و سبزی پلو و ... (:

سوگند پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی عجیب حلال زاده ان این بچه هات . به جون خودم ! آخه امروز داشتم تو خیابون راه میرفتم دیدم یه بچه گربه یه گوشه کز کرده تنها . اینقدر دلم سوخت گفتم اگه نانازی بود اینو به فرزندی قبول میکرد
میگم چرا من اصلاً به تو نرفتم؟؟؟؟؟ چرا هیچ رابطه خوبی با گربه ندارم؟
نانازی یعنی میشه تو سال 89 ببینمت؟

توئیگــــی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ق.ظ http://twigy.blogfa.com/

این گام شمار چطوریاس ؟ یعنی هر قدم شامل یه حرکت با پای راست و یکی با پای چپ میشه ؟ یا این میشه 2 قدم ؟
توی ایران هم هستش ؟

توئیگــــی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ق.ظ http://twigy.blogfa.com/

ساقیا آمدن عید مبارک بادت
فرا رسیدن نوروز و بهار و سال جدید رو بهت تبریک میگم دوستم و امیدوارم دلت شاد و لبت خندان باشه . امیدوارم امسال سعادت دیدارت نصیب بشه ...
حالا که میتونی عکس بذاری، هنرنمائی هفت سینت رو بذار کیفشو ببریم
میبوسمت

صورتی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام

سال نوت مبارک!


این حرفا چیه عزیزم!
ببخشید دیر جواب دادم، کامنتت رو تو فرودگاه دیدم
الانم اولین باره که اینجا دارم از اینترنت استفاده می کنم.
این روزا وقتت آزاد نیست؟ اگه وقت داشتی یه زنگی به من بزن که همدیگه رو ببینیم.

سوگند یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی عشق من سال نوت مبارک
زودی بیا یه پست عیدانه ای بذار ما بیایم دید و بازدید :)

zizi یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

من یه روزایی یه مادر داشتم که حتی براش مهم بود پوست من الان خوبه یا نه
یادته ؟ نه یادت نیست
د اگه یادت بود که منو فراموش نمی کردی .. حتی یه کامنتم ازت نداشتم
اینه رسمه مادر بودن نه ؟
هی روزگار..... مادرم مادرای قدیم

عزیزم زی زی جان ! قدیما رسم بود دخترا روز اول عید به مادرشون سر میزدند! حالا آخر عیدی اومدی دو قورت و نیمت هم باقیه !؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد