ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

نانازی و بریانی

آه خداوندا!! یعنی من این چند روزه (این چند روزه نه ! اون یکی چند روز قبل تره ) هی از خودم هنر درکردم ها!! پای سیب درست کردم جیگر!! عین این فیلما شده بود ! منم حس خارجکیم گل کرد کلی خوردم بعدش کلی مافین درست کردم بعد شیرینی کره ای بعد الان یه دونه هم نداریم !! حالا تصمیم دارم واسه عید هم شیرینی بپزم ولی باید یکی دو روز مونده به عید بپزم که چیزی ازشون باقی بمونه !! نه الان فکر کردید حالم خیلی خوبه دیگه!؟!؟ کلا وقتی افسردگیهام گل میکنه میل زیادی به آشپزی خارج از برنامه پیدا میکنم ، یعنی مثلا شام و نهار نداریم ولی انواع و اقسام دسر داریم !! اینم نوعیه برا خودش!! یه موقع هایی جو زده میشم منم مثل تینا برنامه غذا پختنی ام رو بذارم تو وبلاگ و ..... بعد میبینم بابا بیخیال ! حالا این همه غذا پختیم چی شد!؟ گلاب به روتون کجا رفت !؟ الان میدونم همه اتون جیگرتون کباب شده واسه خانواده و هی تو دلتون به من فحش میدید!! هه هه اشکالی نداره ! من الان فحش خورم ملسه ، فحش بدید دلتون خنک بشه !  

 آها داشت یادم میرفت ، به این سایت آشپزی هم سر بزنید و هنرهای من رو ببینید ! آخه چقدر تبلیغ کنم !؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تینا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ق.ظ

آخه من بیام بگم شیرینی درست نکن!؟ دلم نمیاد که. بگم غذا بپز؟ میگم حوصله نداری... آخه من بیام چی بگم؟ بگم رژیم رو شروع کن؟ خودم که بدتر از همه غیر خطیم!

فقط میگم بنویس. چون اگه همه مون اینجا رو ول کنیم اون یه ذره احساس گناهمون میره و معلوم نیست آخرش به کجا میرسه. (یعنی معلوم هست ولی من بروی خودم نمیارم دیگه!)

تو اون سایته کدوم دستورهاش مال توئه؟چطوری میشه فهمید؟

دیناخانومی شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://baghche87.persianblog.ir

سلام
میگم این سایتی که تبلیغ می کنی مال کیه؟؟؟؟؟ دستوری توش دادی؟؟؟؟ قضیه چیه؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد