ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

دعا

دارم دعا میکنم ! دعای لاغری چیه بابا!؟!؟ دارم دعا میکنم این خواهر شوور ما (تینا) عملش رو به خوبی و خوشی و خیلی خوشحالی و لب خندان (فکر کن آدم وسط عمل بلند شه لبخند بزنه !!) انجام بده و اینا!! خوب چیه نمیشه خواهر شوهر و عروس خوب باشن با هم!؟؟! البته الان جاش بود که میرفتم و ازش نگهداری میکردما!! ولی خوب .......

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ http://forooshgah100.parsiblog.com

سلام
شما می توانید با لینک کردن وبلاگ ما در وبلاگ یا وب سایت خود با نام
۩هرچی بخوای هست۩
و قرار دادن آدرس و عنوان وبلاگ خود در بخش نظرات کلبه سبز کمتر از 48 ساعت به جمع صمیمانه کلبه ما بپیوندید.
آدرس ما:
http://forooshgah100.parsiblog.com
همچنین ما مطالب خواندنی و مقالات فرستاده شده توسط شما را با ذکر منبع(آدرس وعنوان وبلاگ شما ) در بخش سخنی از دوست به نمایش درخواهیم آورد .


تینا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ق.ظ

ای جان! چه زن داداش نازنینی دارم من. مرسی که به فکرم بودی. امروز کلی انرژی مثبت گرفتم. معلوم شد از کجا اومده! *:

تینا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ق.ظ

مردم از خنده! وای وای... بیبین این خان داداش من از دست تو آتیشپاره چی میکشه! (:
اتفاقا راست گفتی در اون مورد! قراره فعلا بچه های خوبی بشیم (: امروز از سر صبح که شروع کردم به حرف زدن همسرم میگه معلومه حالت خوب شده (: میگم چه ربطی داره؟ میگه دیروز اصلا حرف نمی زدی (:
راستی نظرت رو خصوصی کردم. نگران آبرو نباش.... باز برو پشت سرم حرف بزن خواهر شوهرم ال و بل! (:

من خوبم شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ http://thinthin.blogfa.com

عزیزم گلم جی گرم مگه می شه تورو یادم بره؟تو گلی قند و نباتی شکلاتی البته از نوع کم کالریش ولی ماهی! راستی چه بامزه بود نمی دونستم باهم نسبت دارین اونم از این نوعش!

لیلا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

نانازی خانم این گوشه کنارها یک توضیحی از خودتون بنویسین ببینیم چکارها کردین :)

تینا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ق.ظ

نانازی جونم که مثل خودم اعل سمبلیزاسیونی غذای فوری راحت چی سراغ داری؟ از همونا که هر شب خان داداشم برات درست میکنه (:

سوگند سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام بر نانازی بانو
بابا بی مرام کجایی ؟
ای وای پیشی مریضه ؟ بهتر شده ؟
میگم منم سر پیری مثل خودت شدم هر رژیمی پیدا کردی منو خبر کن ، خدایی پایه ام ها!!!!

من خوبم شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

کجایی پس........بیا بنویس از خودت خوردنت رژیمت زن داداشت. اینا .بیا دلم تنگیده برات خوب(ایکن اشک و آه و ناله)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد