ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

-

یه روز تصمیم میگیرم رژیم دتوکس بگیرم! فرداش میگم نه اتکینز میگیرم! بعد میگم ولش کن همون کالری شماری بهتره !! خلاصه اینکه سر پیری و بعد از شونصد سال رژیم داری تازه یادم افتاده مثل آدمای تازه کار از این شاخه به اون شاخه بپرم!

دیروز حدود ۱۰ کیلومتر تو این هوای شرجی پیاده روی کردم ! بعدش هم دوباره تو محوطه چند دور زدم و حسابی عرق خودم رو درآوردم ولی چه فایده ! ساعت ۱۲ خانواده اعلام کرده گرسنه هست! منم شروع کردم به الویه درست کردن و خوب صد البته آدم الویه رو که نگاه نمیکنه ! میفرسته تو خندق بلا!!! اینطوری شد که هرچی ورزش کردم رفت به فنا!! این پیشی هم که هنوز بیحاله نمیادبازی کنه یه کمی من کالری بسوزونم....

نظرات 12 + ارسال نظر
من خوبم چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ

خیلی بامزه......... ببین اصلا این رژیم همین تنوعش خوبه !!!!!!!

تینا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

((می نویسم.. پس هستم!!)) عنوانشو این بذار! ۱۰ کیلومتر؟ می خواستی خودکشی کنی یا رفته بودی شاپینگ!؟ (:

فکر بد نکن! یه هفته است به همسری می گم بریم یه سری گوشی جدید بگیریم .. بس که با اون قبلیها حرف زدم الان ۵ دقیقه هم باتریش دوام نمیاره! دیروز خیلی وقته خوبی بود! اماگولم زد دیگه گفت خسته ام! من که خوابم برد یواشکی جیم شد رفت نشست به کامپیوتر بازی!

حالا فکر کردی خان داداشم این کارو کنه من چیزی می گم؟! بس که تو داری خرید می کنی خونه خرابش کردی که (:

مثلا همین گربه.... استقفرا....

تینا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ق.ظ

حالا میری پیش زی زی آتیش می سوزونی؟! مادر شوهرش داره میاد... فکر کن من دارم میام پیش تو!
بالاخره از تو این صندوق رژیمت کدوم رو ور داشتی؟

دیناخانومی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ق.ظ http://baghche87.persianblog.ir

سلام
بعله!!! اون وقت شما چند تا وبلاگ دارید؟! آمدم ببینم کامنتم را پاک کردی دیدم ا این دفعه سر از یک وبلاگ دیگه درآوردم!!!!!
راستش چند وقت پیش تو یک روزنامه نوشته بود تحقیقات نشون داده وقتی خانوم ها تصمیم می گیرند رژیم بگیرند به غذاهای ممنوعه بیشتر از شرایط عادی علاقه مند میشند!

یه تپل کوچولو سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ http://topolo-khanom.blogfa.com

سلام عزیزم [لبخند]

من فکر کردم که بچه ها برای آشنایی خارج از اینترنت .. دیدن همدیگه .. دیدن نتایج .. روحیه دادن و در کنار هم بودن ..خیلیی خوشحال خواهند شد .. فکر کردم برای بچه هایی که تهران هستند حالا یا امکان اومدن به تهران رو در اون روز دارن ..
یه برنامه ای بگذاریم .. ترجیحا یه جایی مثل بوفه که خیلیی از مسائل مثل دیر و زود شدن بچه ها .. حساب غذا و اینا پیش نیاد ..
در ضمن فکر کردم چون خیلیی ها شب ها رو ترجیحا کنار خانواده هستن .. می تونه یه ناهار باشه .. ولی هر کی نظرشو بگه .. اگه با شام موافق تر بودین .. همین کارو می کنیم .... و اینکه روزهایی که نمی تونین تو برنامه باشین و بگین که ترجیحا" اون روز برنامه چیده نشه ....
خب اگر مایل هستی موافقت + محدوده ی خونه تون یا به عبارتی توی چه محدوده ای ترجیح میدین برنامه گذاشته بشه از لحاظ راحت بودن رفت و آمد ....به من بگین تا یه جمع بندی سریعا بکنم .
[بوسه][قلب] من که خیلیی مشتاقم همه رو ببینم .
([نیشخند] ببخشید اگه برای همه همین و نوشتم ! )

[گل]

شانون سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

نانازی جون واقعا که بامزه ای. خیلی خوشم میاد از نوشتنت. میگم این ۴ هفته وزن کم کرده ای یا نه؟ میخوام جدولو برای کمک به صبا بکشم. بیا بهم بگو چقدر کم کردی توی این ۴ هفته...

تینا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

تعارف اومد نیومد داره.. یهو دیدی بلیط گرفتم اومدم اونجا تلپ شدم (همینه کلمه اش دیگه!؟) زی زی هم که گرفتاره هیچ جا نمی تونی فرار کنی! خونه رو هم برات پاکسازی می کنم مجبور میشی رژیم بگیری! (:

ME چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ http://me-diet.blogfa.com/

اوف خیلی وقته این ورا نیومدم..
چه گل منگلی شده اینجا.. شادی واسه خودتا :ی
رژیم دتوکس؟! نشنیدم!!
چرا هرچی میگردم نمیبینم وزنت چقدر شده؟!!!
خدا خیرت بده جوون بزن این گوشه..

میبوسمت

گل دختر شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

اینهمه ملت گور به گور شدن .... پیشی مریض بود ؟!!!!

تینا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

میگم تو هم نرفتی حالا پشت سرمون حرف در میارن می گن خواهر شوهر و عروس با هم نمی ساختن نیومدن!

تینا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ق.ظ

برگ مو ازفروشگاه عربها گرفتم. یه مدلی دارن که شوره و تو یخچال نمی ذارن یه مدل هم دارن تو آب نمکه و تو شیشه می فروشن. باید بذاریش تو آب وگرنه چه دلمه شوری بشه!!!!

خودمم می خوام این عمل زودتر انجام بشه! خونه رو می کنم عین یخچال اما نمی دونی چقدر گر می گیرم! همش گرممه! پیر شدیم رفت دیگه زن داداش!!

بذار این جریانات من تموم شه خودم میام توجیه ات می کنم لاغر شی! (:

گل دختر سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

من غلط کردم ... پیشی شما گل !!! آلبالو ......
همونه دیگه ننه ما رو ول کردی چسبیدی به پیشی !!!!! همه مادر بزرگا سبزی قرمه و نعنا جعفری بسته بندی میکنن میدن به بچه هاشون ... اونوقت شما از حال این مادر ماهم خبر نمیگیری ...
ای روزگار .....
اون که مادرمه و بچت وضعش اینه .. من چه توقع کنم ؟!!!!!
:دییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد