ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

-

فعلا مریض داری میکنم ! هی به خودم میگم چیزی نیست زودی خوب میشه بعد خودم میشینم گوله گوله اشک میریزم! خانواده هم حالش خرابتر از منه ! ببین یه کوچولوی یه وجبی چطوری ما رو گذاشته سرکار!؟

نظرات 10 + ارسال نظر
سش چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ http://1pic.mihanblog.com

سلام :ِ

تینا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ

کی مریضه؟! چی شده؟ آدمو نصفه جون نکن! پای خان داداشمم وسط نکش (:
می گم خوب شد نانازی جونم پرستاز نشدیا!

صبا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام نانازی جونم کی مریض است؟ لطفا بیا کمی بیشتر بگو با تشکر

زی زی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

من فقط وقتی خودم مریضم گریه می کنم ... کی کریضه خواهر برادرا؟

زی زی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

کجایی نانازی؟ بالاخره نگفتی کی مریضه ؟

آق معلم شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام

خسته نباشید بابت پرستاری
احوالشون بهتر شده؟

تینا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

یکی نبود... یکی نبود! فقط یکی بود آدمو نصف جون می کرد... دختر دوران تلگراف هم بسر اومده. کسی بابت تعداد کلمات و پست جدید پول نمی گیره! شدی مثه اون یارو که بهش گفتن تاریخ مجانیه تلگراف زد: بهمن تیر خرداد مرداد! بازم اون....

زی زی یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

خوشم میاد تینا بهت تیکه می اندازه ..حالش رو می برم ننه ..تازه شم من از کسی گوگل تاک خواسته بودم به نظرت ؟ تو چیزی یادت میاد ؟ من هی میرم این پارس اویل کو رو چک می کنم شاید خبری اومده باشه هی مادر هم مادر های قدیم به خاطر علم بچه رو ول نمی کردن تو خیابون به خدا

من خوبم دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

نانازی گل و بلبل آرزو می کنم بیمار هم اکنون بهبود یابد

تینا سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

چشمت کردیم انگار! باشه بیا تلگراق بزن! چی کارت کنم دیگه! یه خط بنویس خوب شدی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد