ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

الو!؟!؟

داشتیم چیکار میکردیم که یه دفه اینطوری شد؟

امروز یه خانوم چاقه رو دیدم که بهم لبخند میزد! خیلی به نظرم آشنا میومد! خوب که دقت کردم دیدم ای بابااااااا!!!! این که خودمم دارم تو آینه قدی به خودم نیگاه میکنم !!! هزار ماشالا هزار ماشالا بزنم به تخته ! شدم عین گاوووووووووووووو!!!!

خوب دوباره شروع کنیم !؟!


تبصره: زی زی جان بچه اگه خوب بود که خدا هم بچه میاورد!! ما که از بچه جماعت خیر ندیدیم !! این وبلاگت رو گل بگیر!! بفروشیش یه خروس قندی هم بهت نمیدن!! یعنی از دستی یه کاری کردی من توش کامنت نذارم دیگه!؟!؟


نظرات 5 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ق.ظ

خوش اومدی و صفا آوردی

زی زی چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ

به به !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
نانازی جون گل خودم تشریف آوردن . خوبی ؟
مگه قرار نبود تو بیای ایران ها ؟
پس کو ؟
ترسیدی که چی بشه که نیومدی .... هان ؟‌بهت سرکوفت بزنم؟ اره ؟ آره ؟
نانازی دق کردم از بس بلاگفا و جی میل و یاهو و .... هیچ کدوم از این فرقه ها اینجا ..توی این پالایشگاه خراب شده کار نمی کنه .... ببین می تونی واسه من یه گوگل تاک بفرستی به میل پالایشگاه ؟
حداقل بتونم باهات حرف بزنم ؟
zarei@parsoilco.com
چون من که به هیچ چی دسترسی ندارم که .... تازه این خراب شده گوگل تاک رو هم دانلود نمی کنه
ولی از همه ی اینها بگذریم خیلی شادالو ام که برگشتی ننه

صبا چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

نانازی جونم خوب روزانه بنویس دیگه اینطوری کنترل بهتر ها . زود باش گلم

شیوا چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://magic-fats.blogfa.com

سلام !
عضو جدیدم
راست میگه صبا
اگه روزانه بنویسی و تو غذاهات ابتکار بخرج بدی و قبل شروع روز کالری هاتو حساب کنی
کلا انگیزت هم بیشتر میشه
هدف نهاییت چه وزنیه ؟

صبا چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ

خوب کجایی نانازی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد