ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

۲۸و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت

بسم الرب الشهداء و الصدیقین

با سلام خواهران گرامی,

یعنی من عمرا دیگه بدون چادر بیام وبلاگ آپ کنم !! الان با پوشش کامل و با حضور قلب و اینا در حالی 4 قل و یاسین و آیه الکرسی خوندم و به چهار گوشه مانیتورو کیبرد پوف کردم , دارم مینویسم.

من درکمال شرمندگی باید اعلام کنم که این سه روز رو امتیاز نمیارم . یعنی نه اینکه پیاده روی نکرده باشم یا نه نگفته باشم و یا حتی سر کشی نکرده باشم ! مشکل اینه که نظم کلی رو ازدست دادم و به قول خودم خواستم یه روز تقلب داشته باشم که سه روز شد!! من واقعا واسم یه سوال هست , اونایی که مثلا روزانه 300 یا 400 کالری مصرف میکنن بعد اون وقت چطور میتونن تو روز تقلبشون یه دفه سر صبحی 6 تا شیرینی و نون و نیمرو و بعد عصرونه یه عالمه خرت و پرت و قص الی هذا..... بابا مرحبا به اون معده ! اون معده نیست پولاده !!

ما روز اول تقلب پریدیم سر یخچال و دو سه تا گاز گنده از اون نون کشمشی که داشت چشمک میزد زدیم و بعد هم چند تا لقمه مشتی نون و پنیر و گوجه و خیار ,البته اینجا دیگه احساس سیری و تا حدی خفگی میکردم ولی خوب چون روز تقلب بود و از این شوخیا حالیش نبود باید میخوردم دیگه ! پس یه چای خوشگل ریختم و دو تا تیکه کاکائو و یه خورده آجیل هم گذاشتم کنارش و اومدم سراغ درس و مشق . آها یه دونه بیسکوییت هم برداشتم واسه مبادا! آقا چشمتون روز بد نبینه چای و بند و بساطش رو که خوردم گلاب به روتون گلاب به روتون , روم به دیوار .... دیگه تا آخر شب مثل مسموم ها بودم ! یعنی البته این معده من یه کمی لوس و ننر و اینا هست و خیلی باید باهاش مراعات کنی ولی واقعا این تقلب دیگه چه بلایی بود!؟ بعدشم اینقده حالم بد بود که خانواده ممنون کردن هرگونه رژیمی رو!! حالا من هرچی توضیح میدم که این واسه شکستن رژیم بوده و اینا ایشون قبول ندارن و میگن خودت رو ضعیف کردی!! منم که کشته مرده توجهات ایشون هستم فوری گفتم باشه عزیزم . البته دوباره از امروز که 5شنبه هست میخوام برنامه ام رو از سر بگیرم چون دوباره احساس سنگینی میکنم!! یه مشکل دیگه ای هم که هست و من میخوام با شما درمیون بذارم اینه که ... یعنی چیزه .... والله چطور بگم .... این گلی کماکان اثراتش رو درما به جای گذاشته و کاملا ما رو ترک نکرده و البته این دکتره محل ما گفتن که اشکالی نداره ولی خوب ما که قرار نیست این همه برو بچه و نوه و نتیجه رو همینطوری بی سرپرست بذاریم و بریم در نتیجه دوشنبه قراره بریم بیمارستان دانشگاه یک سری تست های پاپ اسمیر و اینا انجام بدن !! خلاصه اگه دیدید از دوشنبه به بعد این وبلاگ آپ نشد بدونید که ......

اگر بار گراااااااااااان بووووووووووودیم و رفتییییییییییییییییییییییم

اگر نامهربااااااااااااااااااان بوووووووووووووووودیم و رفتیم

نظرات 18 + ارسال نظر
شیدولی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ http://shidooli.blogfa.com

ای بابا...سلام نانازی جون خوبی عزیزم بهتری؟؟؟ ای بابا حالا که میخوایم مسابقه رو ببریم داری میری؟ نه ایشالله خبر خاصی نیست..من منتظرتم

جلجل پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://drjoljol.blogfa.com/

ناقلا پاپ اسمیر برا چی؟
نانازی جونم تو چقدر بامزه اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تیتیش مامانی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ق.ظ http://titishmamani.blogsky.com

افاااااااااااااااا لی لی جونم این چه حرفیه؟ دعوات میکنم از این حرفای بد بزنیااااااا. بعدشم تست دادن انقدر تعطیلی نداره ها، البته من شنیدم:)
آره واللا منم تا میگم سرم درد میکنه مامانم میگه بخاطر این رژیمای من دراوردیته! ببین خوشگلم مواظب خودت باش زودی بیاها، منم دعا میکنم ایشاللا چیزی نیست فقط شاید جدی ضعیف شدی. قرص آهن و اینا میخوری؟ آخه من وقتی جراحی کرده بودم تا اومدم خونه این گلی خانوم هم زودتر از موعدش اومد عیادت ما، حالا تو تصور کن با پایی که تا دم کو........ن تو آتله گلی هم بیاد. خولاصه بساطی داشتیم باهم. دکی هم گفت بخاطر ضعیف شدن این حالتا و ادامه دار شدنش پیش میاد

صبا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

راستی یادت باشه که اصلیترین نکته سرکشی به بچه ها بوده و هست و خواهد بود.

میس ری جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

قبول نیست دیدی گریه کن داری هی خودتو به مرگ می زنی!
مادری زنده بمون که حالا حالا ها باهات کار داریم
ما جنسمون مرغوبه به این سادگی نمی میریم
چند تا پیشنهاد از شاهزاده های همسایه اومده هنوز مفتوحش نکردیم گفتیم با حضور بزرگترا باشه!
شاه بیاد با لشگرش شاهزاده ها دورو برش آیا برم آیا نرم...

مونس جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

نانازی جون من نمیتونم برا صبا کامنت بذارم. میشه لطف کنی اینو براش کپی کنی؟
صبا جونم منم چند ساعته پری....ود شدم. منم همین مشکل زنکشی رو دارما. تازه هنوز ترازوی دیجیتالی گیر نیاوردم باید با ترازوی خونه خودمو وزن کنم که کلی خطا داره. شایدم فردا دل دردم خوب شد رفتم باشگاه با باسکول وزن کردم
میشه بگی ماهی رو چجوری درست میکنی بوی بد نده و خوشمزه بشه؟
من فکر میکردم سرکشی ها همیشه انقدر کمه نگو بچه ها تازگیا خسته شدن.
اون برنج و فسنجون هم فدای سرت خانومی پیش میاد گاهی تو که همیشه از این کارا نمیکنی که.

تیتیش مامانی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

مونس همان تیتیش مامانی میباشد.
نانازی نری حاجی حاجی مکه ها٬ بگو دکترت چی گفت.

مریم شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ق.ظ http://hadaff.blogfa.com

سلام نانازی جون
الان حالت چطوره؟ خوبی بهتری؟

شکمو شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام هم گروه
نگفتی چرا با چادر و چهار قل و .... ؟

حالت چطوره ؟ :*

تیتیش مامانی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ

ای بیابا! آبجی بزرگه دور جدید شروع شده بدو دختری. حالت خوبه؟

آرام یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ق.ظ

نانازی واقعا که ترکیدم از خنده ...... جالب بود..

صبا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ق.ظ

سلام گلم بدو بیا امتیازات رو بگو
عزیزم این مطلب گفتم که شاید به دردت بخوره
http://www.iranpressnews.com/zanan/health/2009/9434.htm

مهسا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ق.ظ

اصلا نگران این نباش خواهرم که چادرت گوشش بره کنار چون الان دیگه تقریبا همه ی وبلاگا و سایتها فیلتره و مطمئنا چشم هیچ محرم و نا محرمی به خواهر نانازی نمیفته.
یعنی چی که سایتی که صبا بالا معرفی کرده فیلتره. اینکه دیگه مال خودشونه.
راستی اگر با پای راست بری تو بیمارستان تمام مرضهات شفا پیدا می کنه گلی خانومم چادروشو میکشه سرش میره

میس ری یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام مادری
چینتا خوبه؟
تو خصوصی نداری کجا شماره بدم؟

شانون یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام نانازی جون. وای چه وبلاگ خوشگلی داری. اومدم بگم سلام. وای راست میگی روز تقلب مثل کابوس می مونه

من خوبم یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ http://thinthin.blogfa.com

نانازی عزیز امیدوارم که سلامت باشی گلم.از راهنماییت ممنونم نمی دونستم و دقت هم نکرده بودم ( خجالت) آخه از خوردن تخم مرغ و مرغ خسته شدم رفتم سراغ همبر!!! می شه اگه تجربیاتت رو درمورد اتکینز نوشتی بگی مال چه ماهی بوده که آرشیوت رو بخونم؟ بازم از اینکه کمکم کردی ممنون

گلاب یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.hendone.blogfa.com

به به چه زیبا گشته اینجا
به به
نازی جون تست دادن نمیخواد من بهت قول میدم هیچی نیست گلم
زودی هم بیا که میخوام باهات شاخ بندازم خانوم گل
قلبونت فعلا

تیتیش مامانی یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://titishmamani.blogsky.com/

نگا کنا٬ انگار نه انگار سرگروهه. بیا یه اعلام موقعیت بکن دیگه. راستی فردا که میری نگران نباش کلی دعا پشت سرته آبجی گلم بوس بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد