ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

شنبه و یکشنبه

 

محدوده کالری

مکمل

آب

ورزش

سرکشی به بچه ها

نه گفتن

 

 شنبه

۲۶/2

1

1

1

7

1

1

یکشنبه

۲۷/2

1

1

1

1

1

1

خوب این عدد هفت یعنی بنده حدود 4 ساعت (مثلا چهار ساعت و خورده ای) رفتم پیاده روی که نیم ساعتش امتیاز نداره و سه ساعت و نیم بعدیش هرکدوم یه امتیاز داره درسته ؟

من میخوام تا 27 می صبر کنم بعد یه دفه خودم رو بکشم. البته اولش میخواستم تا آخر می صبر کنم بعد یادم اومد که 27 می یه روز خیلی خیلی خیلی خیلی ..... مهمی هست !!!

ما بلیط هامون رو هم کنسل کردیم و به مامانمون هم گفتیم که فعلا نمیایم . خودمون رو با این دلخوش میکنیم که قراره کلی خوش تیپ بشیم و بعدش بریم تا این دو فروند داداش ما اینقده به ما نگن کپل , گردالو یا گردو !

الان نمیدونم واقعا چی باید بنویسم که یه دفه دوباره اینجا دچار فیل خیس (خیس = تر) نشه!


یادآورانه : دوستان عزیز من قرار نیست خودم رو بکشم ها ! میخوام بکشم ! الان واضحه منظورم !؟ ( ُ و ِ)


یت

نظرات 23 + ارسال نظر
آرام یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

نانازی معلومه حسابی تصمصم گرفتی ها.... ۷ امتیاز ... عالیه.....

تینا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

۲۷ می که هفته دیگه است... خیلی دیر نیست. ولی می گم چقدر پیاده روی کردی.... آدم تشویق میشه بره لباس بپوشه تو این هوای سرد بره بیرون!

هستی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.extrapounds.com/blog/smallspring/

سلامون علیکم ورحمته الله.
هه هه
خونه جدید مبارک جینگیلی
دعوت نکردی اما سرزده دوباره اینجا رو پیدا کردیم و تلپ شدیم سرت.
اومدیم خونه ات چتر بازی به مدت یه هفته هم همینجا چتریم.

صبا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

پس بیا بنویس دیگه در مورد این گروه یاهو و این چیزها مرسی گلم

گل دختر دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام . اومدم بهت سر زدم نانازی جونم . بوس . مثل همیشه عالی هستی .

گل دختر دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

میگم نانازی جونم بیا یه ذره در مورد گروپ منو روشن کن .... اسم گروپ چیه اصلا ؟ لینکشو دار ی؟

سارا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

اینم پیشنهاد خوبیه عزیزم

میس ری دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ

عرض ادب احترام و فروتنی
از دیشب دارم به پنبه و آتیشی که دندون مصنوعیهاشون تو لیوان بالا سرشونه فکر می کنم! می خواستی جلو دختر مجرد نگی چشم و گوشش باز بشه!

راستی چی نوشته بودی که بستنش؟

تیتیش مامانی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ

من میدونم ۲۷ می چه روز مبارکیه:)
عزییییییییییییییییزمی بوس
چه خوب پیش میریا باریکللا داری حسسابی

آرام دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

کجایی نا نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدو بیا که دلمون تنگ شده.....

میس ری دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ

در هوایت بی قرارم بی قرارم روز و شب
سر زکویت برندارم بر ندارم روز و شب

گل دختر سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ http://mannequin.blogfa.com/

واااااااااااایییییییییییییییییییی نمیدونی چقدر من ذوق کردم ..... بوووووووووووس
خیلی باحالی به خدا . الهی تو غربت همش همه دلتو شاد کنن هم چش بادومی ها هم ایرانی ها هم خارجی ها .....
عزیز دلمی که ......

مهسا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ق.ظ http://mydiaries.blogfa.com

آخه چرا نیومدی به من آدرس بدی من چند روز در به در دنبالت می گشتم:(

زی زی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

یعنی من دیروز اینجا کامنت ندادم ؟
یعنی من اوسکولم ؟ پس کامنت دیروزیه ی منو کی برده خورده

گل دختر سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

سلام . ممنون مامانی که اینقدر منو ذوق زده میکنی ..... بوووووس هوار تا

سوگند سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

به جون خودم دقیقاً اتفاق زی زی هم برای من افتاده
کامنتم نیست . چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نانازی بیا کمی درباره یاهوگروپ سخن در وکن!

صبا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

پس کامنت من کو؟؟؟؟؟
بدو بیا در یاهو گروپ دیگه بدو بیا من منتظرم ولی راستی راستی کامنت من کو؟

تینا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ

عجب سخنرایی غرایی تو وب صبا کردی! ولی جدا چرا آپ نمی کنی؟

مونس سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ

اون عکسه رو از ترس تو برداشتم:)))
نانازیییییییییی این قالبای خوشگلو سبک رو از کجا میاری؟ خیر از جوونیت ببینی یه سایت خوب به من معرفی کن این قالبا کشتن منو.
چقدر خلاصه جدولتو مینویسی یادت میمونه اصلا چی خوردی؟
ببین نانازی اگه دوستات ناراحت میشن اشکال نداره ها٬ من به نفع دوستای قدیمی ترت میکشم کنار که با اونا بشی ۴تا بالاخره اونا حق آب و گل دارن. منم نخودی میمونم فعلا:*

تیتیش مامانی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

آبجی خوشگلم ورزشام شبلیه ایناست بعضیاشم با دستگاهه. تو خونه که دستگاه پیدا نمیشه اما اینا عااالین من امتحان کردم که میگما. ببین من فکر کنم عضو گروه شدم چون مرحله به مرحله بود. اما دیگه الان بلت نیستم برم عکسا رو ببینم یا عکس بذارم:(
وای خدا من چقدر تو کار با یاهو ضایعه:(((((((
http://lootoos1.blogfa.com/post-342.aspx

زی زی چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ق.ظ

یعنی تو خیال کردی من اسم تو رو که ننه ام باشی میارم توی سطح انارستان مطرح می کنم .
ننه
تو که خودت خودکار دیگه رژیمی شدی و خوب داری پیش می ری .و به یه مراحلی رسیدی که چیزی از گلوت پایین نمی ره که ننه
ما بیشتر از این حرفها قبولت داریم . من منظورم اونهایی بود که دیگه نمی نویسن چی خوردن و دیگه افتادن توی لوپ معمولی نه تو

گل دختر چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

مامانییییی من دیدمت ......
میگم یه وقت نیای اینجا آپ کنیا ..... بذار همینجوری بمونه ... حیفه

آلبالو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ http://albalookhanum.blogfa.com

نانازی چه وبلاگ شنگولی داری
زی زی من افتادم رو لوپ معمولی:(((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد