ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ما هستیم دوباره و همیشه .....

از اونجایی که من اصولا از پا نمینشینم و تا ریشه کن کردن دست ایادی استکبار مبارزه خواهم کرد!! و البته خوب لابد این از توطئه های شیاطینی هست که میخوان بنده همونطوری گردالو باقی بمونم . کور خوندن !! من صدتا دیگه هم وبلاگ میزنم و هی برنامه هام رو توش میذارم و هی لاغر میشم تا چشمشون دربیاد !! هه فکر کردن ......

نظرات 13 + ارسال نظر
گل دختر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

ای قربون اون گردالو بودنت بشم منننننننن . نانازی جونم اون وب همیشه فیلتر نیستا ..... مثلا الان واسه من باز شد . یه مشکلی داره گاهی قاطی میکنه ......

سوگند یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

مبارکه نانازی جونم
میخواستم کیک و شیرینی بخرم دیدم جفتمون رژیمیم !!!
خوب کاری کردی از پا ننشستی . ما کلی سرگردون بودیم

سوگند یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

آخه رفیق
من که قبل از اینکه تو بیای آدرس جدیدو بدی اومده بودم کامنت گذاشتم.
ببین من کیم که در به در پیدات میکنم...

میس ری یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

نانازییییییییییییی
کی اینکارو با تو کرد؟فقط کافیه اسمشو بگی!؟

آرام یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

نانازی جان خونه جدید مبارک..... والا چند وقت بود در اون خونه تون رو به سوی ما بچه های ایران بسته بودن......
خوشحالم می تونم اینجا بیام و نوشته های زیبا تو بخونم...

صبا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

وا؟ عجب جای قشنگی؟ این خونه جدیدت هست دیگه نه؟ خیلی خیلی زیبا است. حتما عزیزم بیا بنویس من خوشحال میشم حتما در مورد این یاهو گروپ هم توضیح بده که من هم خوب بفهمم که باید چه بکنیم. باریکلا که اینقدر خوب داری پیش میری مطمئنم که خیلی ذوق زده میشی اون روز وزن کشی .

شکمو یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام نانازی جون
خونه ی نو مبارک
من که نفهمیدم چی شد اومدی اینجا !
کدوم ایادی استکبار ؟ :)

لیلا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

خونه نو مبارک لیلی جان :*

دکتر سارا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.extrapounds.com/blog/drsara/

شلامممممممممم نانازی جونم کدوم وبلاگت فیلتر شد؟ باورکن از بس راجع به بادهای شکمی توش نوشتیم این بلا سرش اومد؟ نه

تیتیش مامانی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ

اوووووووووووووولللللللللل:)))))))))))
وای خدا این قالبت کشت منووووووووووووووو:)
آففرین خوشگله همینجوری مصمم مشت ها رو حواله دهان این مستکبرا کن:))

تینا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ب.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

نانازی خشن می شود! این جوری می نویسی نمی گی آدم یهو سکته می کنه!؟ حالا کو برنامه غذاییت دختر خوب؟

تبسم یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

عزییییییییییییییییییییییییییزم مبارکه

زی زی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

ننه بیا به من جدیت یاد بده ننه . کم اوردم ننه جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد